Тест навчальної компетентності (ТЗНК). Всі запитання починаючи з 105
106107108109110111112113114115116117118119120  ▶  
Завдання 106 з 429

Прочитайте опис ситуації та умов до неї й виконайте завдання 16-18.

Ситуація № 2

Для вивчення японської мови сімох студентів Р, Q, R, S, Т,U, V треба розподілити на дві групи G3 та G4 у спосіб, щоб виконувалися такі умови:

1) кожен студент може входити лише до однієї з груп;

2) група (G3 складається З трьох студентів;

З) Р і Q мають увійти до однієї групи;

4) S і Т мають увійти до різних груп;

5) якщо U в групі G4, то V також у групі G4.

Яка з наведених нижче четвірок студентів може бути одним із варіантів групи G4?

Прочитайте опис ситуації та умов до неї й виконайте завдання 16-18.

Ситуація № 2

Для вивчення японської мови сімох студентів Р, Q, R, S, Т,U, V треба розподілити на дві групи G3 та G4 у спосіб, щоб виконувалися такі умови:

1) кожен студент може входити лише до однієї з груп;

2) група (G3 складається З трьох студентів;

З) Р і Q мають увійти до однієї групи;

4) S і Т мають увійти до різних груп;

5) якщо U в групі G4, то V також у групі G4.

Яка з наведених нижче четвірок студентів може бути одним із варіантів групи G4?

АР, R, S, V
БР, Q, S, Т
ВQ, Т, U, V
ГР, Q, S, U
ДР, Q, R, Т

Позначте відповіді:
АБВГД
Перевірити Наступне
Вид завдання: Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Знайшли помилку? Пишіть на

ПРЕМІУМ ДОСТУП