Тест навчальної компетентності (ТЗНК). Всі запитання починаючи з 435
436437438439440441442443444445446447448449450  ▶  
Завдання 436 з 462

Щодня мозок отримує і засвоює через органи чуття інформацію, яка впливає на наші (7)_________ як споживачів. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко й (8)_________, Так, сучасні бренди обізнані в тому, як працює мозок. Але ми можемо (9)_________, розвинувши здатність бачити приховане в споживчому світі: навчитися вибиратися з пасток (10)_________ витрат й опановувати довгострокове планування.

Анавички
Брішення
Впотреби
Гможливості

Позначте відповіді:
АБВГ
Перевірити Наступне
Вид завдання: Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Знайшли помилку? Пишіть на

ПРЕМІУМ ДОСТУП