АФормувати вміння складати твір на основі власних спостережень й аналізу конкретних творів художньої літератури, образотворчого й музичного мистецтв; збагачувати мовлення учнів виражальними засобами мови, учити застосовувати їх у власних творах на визначену тематику.
БФормувати в учнів уміння будувати твір-опис на основі власних спостережень й аналізу творів художньої літератури; учити знаходити виражальні засоби мови в художніх творах, збагачувати ними мовлення учнів, формувати вміння доцільно застосовувати їх у власних творах.
ВФормувати в учнів уміння складати опис осінньої природи на основі власних спостережень і слухання фрагментів музичних творів А. Вівальді та П. Чайковського «Пори року. Осінь»; збагачувати мовлення учнів виражальними засобами мови, учити застосовувати їх у власних творах.
ГФормувати вміння складати твір за картиною, висловлювати свої враження; ознайомити учнів з картиною К. Білокур «Богданівські яблука», життям і творчістю художниці; формувати вміння малювати натюрморт з яблуками; учити учнів передавати прекрасне за допомогою слів і фарб.